Oxfam می گوید ، دست دوم ، پاسخ به مد پایدار است

برای مصرف کنندگان ، تمایل به کاهش تأثیر منفی آنها بر روی کره زمین به سرعت در حال افزایش است ، اما به همین ترتیب تعداد دامنهای لباس جدید که به صورت "پایدار" به بازار عرضه می شوند ، اما هنگام خرید نام تجاری پایدار چقدر پایدار است؟ گزینه جایگزین چیست؟

موسسه خیریه Oxfam ادعا می کند که خرید دست دوم نه تنها پایدارتر است (غیرقابل انکار ، استفاده از هیچ منبع اضافی غیر از حمل و نقل ، در مقایسه با لباس های جدید) بلکه شیک نیز است. این فتوشاپ با مدل استلا تنانت و دخترش ایریس طراحی شده است. لباس از فروشگاه های آنلاین و خیابان های مرتفع Oxfam.

Oxfam سپتامبر دست دوم را تبلیغ می کند

آکسفام از سال 1948 ، هنگامی که اولین فروشگاه آکسفام در آکسفورد ، انگلستان افتتاح شد ، در سال 1974 دوباره مورد استفاده و فروش مجدد لباس ها قرار گرفت ، Oxfam به اولین خیریه ملی تبدیل شد که تسهیلات خود را برای بازیافت و استفاده مجدد از لباس ایجاد کرده و هرگز لباس را به محل های دفن زباله نمی فرستد. ، هر سال 12000 تن پارچه در اختیار دارد.

در ماه سپتامبر ، آکسفام مسئولیت رکود در مصرف لباس های جدید را بر عهده دارد ، و واقعیت های وحشتناک را برای حمایت از ابتکار عمل دوم سپتامبر در اختیار دارد.

این ممکن است خبری برای برخی از طرفداران پایداری نباشد ، اما در U.K.we هر هفته 11 میلیون کالای پوشاک را به محل دفن زباله انداخته می شود. اگرچه خبر خوبی است.

Oxfam می گوید که لباس های با وزن معادل برج ایفل را هر سال در محل دفن زباله ذخیره می کند و حالا آنها می خواهند شما به جای لباس های جدید دست دوم بخرید تا این تاثیر مثبت را افزایش دهد.

خرید دست دوم شاید یکی از ساده ترین راه ها برای مصرف کنندگان باشد تا بدانند که بدون شک آنها گزینه پایدار تری نسبت به خرید جدید انتخاب می کنند. Cheap Flower Girl Dresses

f:id:dressyin:20190905114147j:plain